125

Surfey pomáhá identifikovat problémy a najít řešení v procesu registrace, nákupu nebo třeba konzumace obsahu. Online i offline. Více informací

smajles

4 způsoby, jak konkrétně může zpětná vazba pomoct vašemu webu

9. září 2019, Surfey.cz

Surfey v současnosti zajišťuje hodnocení a komentáře na desítkách webů, na většině z nich dokonce několikrát. Nelogické říkáte? Kdepak, vysvětlíme. 

Otázky, hodnocení a komentáře sbírají naší klienti na různých místech svých webů a aplikací. Ať už jde o jejich veřejnou část, procesy registrace, nákupu nebo správy účtů. 

dok_popup
Obchodníkům, designérům nebo třeba marketingovým manažerům tak Surfey pomáhá zjistit zpětnou vazbu na konkrétních místech webů a při vybraných akcích nebo sděleních, nikoliv až hodiny nebo dny poté. 

Chtějí-li například posoudit, zda jejich uživatelé rozumí obsahu stránky, prostě se zeptají. V určitém kroku odchází velké množství uživatelů? Ti jim rychle řeknou proč…

Zní to podezřele jednoduše? Podívejte se sami na způsoby, jak dnes můžete umístit otázky a hodnocení do svých webů. 

1. Surfey v “těle” webu

 

1*xH_R5SvXARV88hzBcJSDlQ

Umístěte konkrétní otázku do těla vašeho webu —  na místo, které vás zajímá. Můžete mít třeba podezření, že zákaznicí nebo uživatelé něčemu nerozumí, něco správně nefunguje nebo jen chcete zjistit, jak to udělat lépe. 

Pomocí kombinace kvantitativního hodnocení a kvalitativního doplnění získáte informace, které povedou k lepší průchodnosti, porozumění nebo lepším konverzím. Toto iframe řešení aplikoval například online projekt pointa.cz.

2. Popup při dlouhém “koumání”

 

1*VPlTuSd596kKmgn18eVZMQ

Máte-li indicie (nebo jasná čísla), že vaší uživatelé nebo zákazníci dlouho “přešlapují” na jednom místě vaší flow, můžete jednoduše zjistit proč tomu tak je.

Stačí zvolit vhodnou dobu a poté jim ukázat, že vás zajímá, co hledají nebo čemu nerozumí. Zeptáte-li se v tento moment, máte velkou šanci, že zjistíte upřímnou odpověď. 

Zobrazí se jim totiž přátelsky vypadající okno, ve kterém mohou ohodnotit daný krok, nebo klidně jen připsat v čem vidí problém. Jako bonus mohou na sebe nechat kontakt, pokud jej ještě nemáte. Budete se divit, co vše se dozvíte. :) 

3. Konkrétní akce a reakce 

Nejste si jistí konkrétní částí vaší user experience? Museli jste udělat rozhodnutí rychle, protože vás tlačil deadline? Nebo potřebujete vědět proč klienti klikají na něco jiného, než mají? Co asi tak hledají, že?

Identifikujte na svém webu místa a akce, které vás zajímají. Kliknutí na určitý prvek může vyvolat vámi vytvořenou otázku, která pomůže vše objasnit. 

Můžete ji dát třeba jakou součást nadpisu?  

1*hVQWNUV5NV8bI7mbUWR2ZQ

Nebo vytvoříte pro tyto účely speciální tlačítko, které vyvolá zpětnou vazbu kdekoliv budete potřebobat — třeba jako to udělal Patron dětí

1*4uN4GzfUsYTrXV2qcTWZPw

4. Kvantita je důležitá, kvalita je klíč

Nízký počet hvězd nebo smajlíků vám může naznačit, že něco ve vaší zákaznické zkušenosti není úplně v pořádku. Ale bez konkrétní nápovědy od zákazníků jen obtížně zjistíte o co přesně jde. 

1*AHeYvS1etK2Bw3EsCiGfYw

Proto v Surfey klademe velký důraz na to, aby naší klienti získavali cennou kvalitativní zpětnou vazbu od svých uživatelů a zákazníků. Již mnohokrát se nám potvrdilo, že jen ta může vést k jasným zadáním, a tedy k úpravám webu, aplikací ale také prodejen nebo provozoven. 

Podívejte se co Surfey umí a jak může pomoct právě vaší firmě nebo práci. 

surfey-blog2

Všechna práva vyhrazena, Surfey Technology s.r.o., info@surfey.cz