Surfey pomáhá identifikovat problémy a najít řešení v procesu registrace, nákupu nebo třeba konzumace obsahu. Online i offline. Více informací
23. prosince 2019, Surfey.cz
Máte ve firmě na starosti marketing nebo PR? Je vaším cílem doručit správné sdělení svým zákazníkům a zvyšovat prodeje?
Zjistěte, kde děláte chybu nebo kde existuje prostor pro rychlé zlepšení. Více co a proč (ne)chtějí vaší současní i potenciání zákazníci? Pomocí Surfey na to můžete příjít jednoduše.
Jak konkrétně vám Surfey může pomoct ve vaší každodenní práci?
Zjistěte zda doručujete k cílové skupině správné sdělení. Zda mu skutečně rozumí a pokud ne, rychle to napravte!
Vyvtořte otázku a umístěte ji na web formou obrázku nebo rovnou jako iframe. Tuto formu pravidelně využívá třeba inovativní projekt Patron dětí.
Zjistěte proč vám uživatelé nebo zákazníci odchází z nákupního nebo registračního funnelu. Problémy zlepšete svoje obchodní výsledky!
Umístěte otázku na konkrétní problémovou stránku formou obrázku nebo iframu, komunikujte s uživateli pomocí sms, remarketingu nebo mailu.
3. Jak správně rozšířit vaše portfolio?
Zjistěte zda vaši zákazníci chtějí nový produkt nebo službu, novou značku nebo případně rozšíření stávající nabídky.
S daty vyrukujte na poradách. Zeptejte se zákazníků pomocí sociálních sítí, mailů nebo třeba QR kódem na prodejnách!
4. Hodnocení zkušenosti s nákupem nebo použitím
Zjistěte přesně, jak vás zákazníci vnímají. Sledujte, jestli se někde nevyskytl zádrhel a na základě informací vše ihned upravte.
SPoužít můžete třeba email odeslaný přímo ze Surfey, QR kód nebo SMS.
Všechna práva vyhrazena, Surfey Technology s.r.o., info@surfey.cz